Изборите наближават и напъните на политическия PR ще стават все по-актуални. Дано шоуто си заслужава...
Преди броени дни АТАКА направи предизборен маньовър и реши да скъса с Парламента. Хубав ход, но след дъжд качулка!
С реализирането на това на пръв поглед драматично решение, видно е, стратезите на партията се целят в две неща- да „впечатлят” електората си, демонстрирайки политическо мъжество и да си спестят времето, прекарано в търкане на депутатските скамейки, за да го използват активно за политическа агитация.
По отношение на политическото мъжество- то щеше да бъде уместно, ако беше направено много, много по-рано. Тогава техния ход наистина щеше да означава смело и твърдо решение за политическа принципност и безкомпромисност. Но сега, то просто е кухо и лицемерно.
Много от бъдещите гласоподаватели на предстоящите избори, повече от естествено, ще схванат кухата матрица на политическия им „патриотизъм”, но опасявам се, че за тази част от избирателите, които така или иначе гравитират около идеите на атакистите, това напускане ще окаже търсения ефект. В този смисъл ходът на Атака има своята логика и основание.
Аз съм 100 процентов анти-атакист, но не мога да не призная, че за разлика от много други кютащи партийки /някои от които бивши мастодонти/ Атака много по-често показва отношение към ПР-а и себеусещане за собствената си диференциация!
Ха, сега да ви попитам, коя мадама владее по-добре похватите на ПР-а- Циндил-Пиндил или Джаста-Праста ? :)))
Бойко Христов
Няма коментари:
Публикуване на коментар