понеделник, 28 юни 2010 г.

Романът „Тийм билдинг”- уникалният експе-римент на писателя Ивайло Гогов



Авторът предприема едно различно проучване сред топ мениджърите на българския бизнес

Преди броени дни на книж-ния пазар из-лезе романът „Тийм билдинг” на българския писател Ивайло Гогов. Книгата представлява интересен и увлекателен експеримент, в който авторът изследва константите и променливите величини на човешкия характер, принципи и етични норми.

Във фокуса на „Тийм билдинг” попада модерният, успешен млад човек, за когото житейската реализация е в пряка корелация с мечтаното кариерно израстване на работното място. Той е образован, амбициозен, развива своите човешки и професионални качества в голяма мултинационална корпорация.

Рано или късно обаче идва ГОЛЕМИЯТ ДЕН...и от този момент нататък нищо вече няма да е същото!

Това, от което се интересува Ивайло Гогов, е има ли пресечна точка между запазването на собствения облик и максималистичното преследване на успеха, дали познаваме добре собствените си дълбини, ще стигнем ли наистина до края или ще се изгубим някъде по пътя?


Предизвикателството пред писателя не свършва с написването на романа и представянето му на вниманието на читателската аудитория. Той продължава още по-нататък и иска да провокира истински диалог с живите прототипи на своя увлекателен и динамичен разказ – мениджърите и техните заместници. Въпросите, които Ивайло Гогов иска да постави за размисъл на унесените от ежедневното преследване на отлични бизнес показатели ръководители са:

-Кой е вашият заместник?

-Наистина ли го познавате добре?

-Ако попадне в екстремна ситуация, пак ли той ще бъде „вашият човек”?

За тази цел Ивайло Гогов и пр агенцията на писателя - No Limits Group ще проведат едно различно проучване сред топ мениджърите на българския бизнес. Предвижда се изпращането на кратък „въпросник”, изграден от откъси на романа „Тийм билдинг”, в който в резюме са представени характерите на четиримата главни герои, всеки от които има потенциала да стане новият шеф на корпорацията.


Допитването ще се проведе сред фирмите, които попадат в ТОП 100 на българския бизнес.

.
Обобщените резултати ще бъдат публикувани в средствата за масово осведомяване.
.

Това е уникален експеримент, в който на едно място ще се преплетат „полевия” опит на реално действащите мениджъри, служители, hr-и и художествената фикция. ПРАВИ СЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ В БЪЛГАРИЯ.

Мениджърите ще трябва да посочат, кой според тях би бил най-подходящ да бъде техния заместник. За да се запази елементът на изненадата и с цел да се постигнат по-обективни резултати от проучването, те няма да бъдат запознавани с финала на романа. Ще има опция, разбира се, и за тези, които смятат, че техният заместник не се вписва в никой от описаните характери.

Образите на героите от романа „Тийм билдинг” са консултирани с професионален психолог.

.
Рецензията към романа е на известния телевизионен водещ и журналист Милен Цветков, който пише: „Четирима проспериращи мениджъри са на път да сбъднат мечтата си. Един от тях ще бъде новият президент на компанията. Последното изпитание ги запраща в дълбоката провинция, преследвани и неподготвени за реалния живот. Дълго пътешествие, изпълнено с неочаквани препятствия и внезапни обрати. Кой ще се справи най-успешно? Какво са готови да жертват, за да постигнат целта си?


Един роман за приятелство и предателство, за вътрешната борба, за преосмисляне на ценностите и дългия път към дома.


Оригинален сюжет, съвременен и богат език, динамичен диалог. Различен поглед върху човешкия потенциал на младия бизнесмен. Завладяващо изживяване до последната страница.”


Романът е за дългия им път към дома, решенията, които героите взимат по този път и преосмислянето на приоритетите и ценностите. Вследствие от преживяването, животът и на четиримата се променя. Принудени да хитруват и лъжат, да се крият и да бъдат гъвкави, някои от тях стават по-добри, други изваждат на повърхността тъмните си качества. В крайна сметка надпреварата се изражда до голяма степен в оцеляване. Хората, които срещат по пътя, също повлияват на четиримата кандидати в решенията им и в продължението на личната им история.

.
„Тийм билдинг” е издаден от:
издателство „Препрес”

Медийни партньори са:
сп. “SignCafe”
сп. „4x4”

За допълнителна информация
No Limits Group Ltd.- агенция за пълно ПР и рекламно обслужване, г-н Бойко Христов- управител/собственик; тел./факс: 02/48 123 48, gsm: 0888/444 367, e-mail: boyko@nlg.bg, web: www.nlg.bg

Няма коментари: