Михаел Шумахер е новото рекламно лице на Martini и в продължение на две години ще съветва любителите на на-питката от рекламни клипове „Don't drink and drive".
Това е новината, а ето ги и моите страхове.
Някой все пак, май, трябваше да си направи труда първо да запознае Шуми с Максим Стависки, преди сключването на примамливия рекламен договор. Защото приликите между тях взеха да стават опасно много, а ще бъде жалко легендарния германец да последва съдбата на световния шампион по фигурно пързаляне.
Това е новината, а ето ги и моите страхове.
Някой все пак, май, трябваше да си направи труда първо да запознае Шуми с Максим Стависки, преди сключването на примамливия рекламен договор. Защото приликите между тях взеха да стават опасно много, а ще бъде жалко легендарния германец да последва съдбата на световния шампион по фигурно пързаляне.
.
Какво имам предвид.
Какво имам предвид.
И двамата, очевидно, обичат високите скорости и агресивното каране.
.
И двамата участват в кампании против шофирането в нетрезво състояние /на Шуми тепърва му предстои да го прави за Мартини/.
И двамата произхождат от народи, които обичат огнената вода под една или друга форма-руснаците- водката, германците- бирата.
Това, разбира се, го казвам на шега! Ама знае ли се?
Може би, наистина няма да е зле някой да запознае пилота от "Формула 1", ако не с Максим, то поне с фактите от печалния български инцидент, ей така, за всеки случай...
Бойко Христов
Няма коментари:
Публикуване на коментар