Заради голямата популярност, която получи една от участ-ничките в кастингите на Music Idol- Валентина Хасан със своя незабравим кавър „Ken Lee”, екипът на кренвиршите „КЕН” сериозно обмисля възможността да я привлече като рекламно лице в новата си пазарна кампания.
Маркетолозите на фирмата са респектирани от сериозния интерес, който успя да активира към себе си нестандартната имитаторка на Марая Кери и смятат да използват като основа на рекламата съвпадението в имената на марката кренвирши и заглавието на атрактивния кавър.
Според информация от кухнята, Валентина щяла да пее в кадър над препълнена купа с кренвирши, а на базата на аналогия с припева от англоезичния оригинал: “Не мога да живея без теб!”, зрителят щял да бъде подложен на сложно внушение за отличните вкусови качества на наденичките.
Сериозно била обмисляна и възможността рекламната кампания да бъде изградена като тийзър, в чийто по-късен етап да се появи и самата Марая Кери. В момента “КЕН” проучвали хонорарите на поп звездата.
Изказано било единственото опасение, че “пухкавината” на двете певици може да провокира и негативен ефект, който да доведе до отлив на клиенти от нежния пол.
Е, това, разбира се, беше шега от моя страна, взета сякаш от сънищата на самата Валентина Хасан. ;))
От мен усмивки!
Иначе си заслужава да се поразмислим върху казуса „Валентина Хасан” и нейното място в рекламата на XXI- ви век.
Бойко Христов
Маркетолозите на фирмата са респектирани от сериозния интерес, който успя да активира към себе си нестандартната имитаторка на Марая Кери и смятат да използват като основа на рекламата съвпадението в имената на марката кренвирши и заглавието на атрактивния кавър.
Според информация от кухнята, Валентина щяла да пее в кадър над препълнена купа с кренвирши, а на базата на аналогия с припева от англоезичния оригинал: “Не мога да живея без теб!”, зрителят щял да бъде подложен на сложно внушение за отличните вкусови качества на наденичките.
Сериозно била обмисляна и възможността рекламната кампания да бъде изградена като тийзър, в чийто по-късен етап да се появи и самата Марая Кери. В момента “КЕН” проучвали хонорарите на поп звездата.
Изказано било единственото опасение, че “пухкавината” на двете певици може да провокира и негативен ефект, който да доведе до отлив на клиенти от нежния пол.
Е, това, разбира се, беше шега от моя страна, взета сякаш от сънищата на самата Валентина Хасан. ;))
От мен усмивки!
Иначе си заслужава да се поразмислим върху казуса „Валентина Хасан” и нейното място в рекламата на XXI- ви век.
Бойко Христов
Няма коментари:
Публикуване на коментар